середу, 19 квітня 2017 р.

ДРУГЕ ЖИТТЯ СУКНІ ІЗ ЯКОЇ ВИРОСЛИ
Тільки купили новеньке платтячко, як враз воно стало коротким. Діти ростуть швидко. Гроші коштує не малі, наноситися і налюбуватися не встигли, викидати шкода. Знаю, що це проблема не поодинока. Я страшенно полюбляю вирішувати різні задачки і кравецькі теж. Дуже часто звертаються із проблемами в одязі, не знаючи що робити. Навіть тканини подібної в магазині немає. Замовили мені від реставрувати дитячу сукню: дошити мереживом низ, або щось в талію вставити.
Перш ніж розпочинати щось робити потрібно уважно роздивитися, чи те мереживо хоч пасує по дизайну. Якщо оздобити талію, то це місце приверне всю увагу оточуючих, отже потрібно використати дорогоцінний матеріал, який оздобить сукню. А якщо вже є оздоблювальний матеріал у виробі, то потрібно прагнути гармонії і шукати щось подібне до нього.  Сьогодні я буду подовжувати низ за рахунок оздоблювальної тканини.
Ще пару слів про тканину, вона повинна бути не тільки по кольору відповідна, а і по структурі, дизайну і товщині теж. У мене не вийшло знайти таку ж точно, а тільки колір відповідав вимогам і малюнок, тобто рельєф. Щоб урівноважити товщину, останній я продублювала клейовим матеріалом і тоді він став такий же. Що стосується клейового, то він розкроюється в тому напрямку, що і верхня деталь із основного матеріалу. Відео матеріал все Вам продемонструє.


Немає коментарів:

Дописати коментар