вівторок, 10 січня 2017 р.

Професія на все життя


Всім привіт, мене звати Леся, але частіше називають Леся Василівна. Я працюю викладачем спец предметів при підготовці кваліфікованих робітників по професії "Кравець". Хочу поділитися із своїми учнями та бажаючими отримати професію на все життя, як моє хобі переросло в щоденну справу та основний заробіток в житті. Про те як можна навчитися виготовляти якісні речі без великих фінансових затрат та із мінімальним використанням дорогоцінного часу. Всі мої уроки – це багаж знань та багаторічний досвід. Я використовую різні методики конструювання, шукаючи найефективніші, порівнюю їх і демонструю реальні приклади.
Ще з дитинства я полюбляла перекроювати мамині  речі на себе, але не завжди виходило щось - скоріше нічого не виходило. Перевівши достатню кількість тканини та якісних «радянських» речей, вирішую навчатися професійно. Училище мені дало диплом і професійні навички з якими я зробила свої перші кроки. Вивчивши методику конструювання на стандартну фігуру розпочала створювати свої шедеври і заробляти капітал. Але із року в рік почали з’являтися індивідуальні замовники, на яких перестала працювати ця система. І тоді почався активний пошук, у виборі універсальної бездоганної методики, для вдосконалення своїх вмінь, щоб отримати бездоганний результат. Можна використовувати різні журнали, із готовими викрійками, як це колись робила я. Але на різні типи постав та фігури з особливостями вони не працюють. Тут якраз і зупиню вашу увагу.

 Перш ніж почати навчатися тонкощам ідеального конструювання потрібно озброїтися азами. Необхідно чітко уявляти, що всі фігури відрізняються не тільки об’ємом та жировими відкладеннями, а і поставою, на що часто не звертають увагу. Крім того що постава буває дитячою, жіночою і чоловічою, вона ще буває із особливостями, які притаманні саме цій особі. Але це вже не сьогодні, бо сьогодні про перспективу Вашого успішного навчання. Якщо ви дочитали до цього місця і моя стаття Вас зацікавила, тож читайте і наступну, бо «Знання  це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього»

Немає коментарів:

Дописати коментар